Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Borang Giatmara

Seterusnya isikan maklumat dan sertakan sekali dokumen yang diperlukan Borang permohonan manual ini boleh di hantar terus kepada GIATMARA yang dipohon mengikut kursus yang ditawarkan. GIATMARA GOPENG No 19 Jalan Kampar 31600 Gopeng Perak.


Conceal Secret Muslim Islam Salaf Quran Quotes Quran Quran Verses Learn Quran

Program Latihan kemahiran tersebut adalah salah satu usaha untuk membantu memberikan ilmu pengetahuan dan meningkatkan kemahiran sedia ada setiap individu.

Borang giatmara. Borang ini akan dihantar melalui email kepada admin blog EnHarfic Hanifah. Mereka yang berminat dan berkelayakan tetapi terlepas permohonan Januari. - BORANG INI ADALAH PERCUMA - BORANG PERMOHONAN MENGIKUTI LATIHAN KEMAHIRAN GIATMARA A MAKLUMAT AM Dari Sumber Manakah Anda Mengetahui Perihal Kursus Ini.

Manakala Borang Permohonan Keahlian Alumni GIATMARA disediakan khusus untuk lepasan pelatih GIATMARA yang telah menamatkan latihan. Untuk sebarang pertanyaan anda boleh hubungi 03 2691 2690 atau terus ke laman web rasmi GIATMARA untuk maklumat lanjut. Bagi yang berminat dengan program latihan secara SEPARUH MASA PART TIME sila dapatkan borang manual dan hantar ke mana-mana Pusat GIATMARA berhampiran anda.

Borang tersebut boleh dihantar secara terus atau. Penubuhan GIATMARA bertujuan menyediakan latihan kemahiran teknikal dan vokasional kepada belia-belia di luar bandar dan di dalam bandar bagi membolehkan para belia mendapat kemahiran sebagai persediaan menjadi tenaga kerja mahir dan usahawan teknikal bagi memenuhi keperluan industri dan keperluan kegiatan ekonomi serta. WISMA GIATMARA No 39 Jalan Medan Tuanku 50300 Kuala Lumpur.

Adakah anda ingin mengemaskini permohonan ini. Untuk mendapatkan borang permohonan secara manual sila muat turun atau download di pautan berikut - BORANG SEPARUH MASA 2. GIATMARA telah membuka peluang kepada para individu berumur 15 tahun dan keatas untuk menyertai program latihan kemahiran yang mereka sediakan.

Pernah Mengikuti Kursus Di GIATMARA. Terdapat 2 jenis borang boleh dimuat turun download iaitu Borang Permohonan Kursus Sepenuh Masa bagi individu yang berminat mengikuti kursus kemahiran di GIATMARA. WISMA GIATMARA No 39 Jalan Medan Tuanku 50300 Kuala Lumpur.

Anda boleh menghubungi Pusat GIATMARA yang terdekat atau menghubungi admin GSPel di alamat emel gspelhelpdeskgiatmaraedumy jika terdapat sebarang pertanyaan. Dapatkan borang permohonan di GIATMARA berhampiran atau muat turun Borang Permohonan Manual ini untuk cetakan. GIATMARA 2022 Permohonan Kursus 6 Bulan Elaun RM200 PERMOHONAN GIATMARA 2022 ONLINE bagi ambilan Januari masih dibuka kepada sesiapa yang berminat.

Jika tidak klik Kembali. Setelah siap mengisi borang permohonan hendaklah dihantar ke mana-mana Pusat GIATMARA berhampiran anda. Permohonan program latihan separuh masa GIATMARA boleh dibuat dengan mengisi borang manual.

Anda telah menyemak lokasi GIATMARA berhampiran anda. Permohonan GIATMARA Program Separuh Masa Secara Manual. Home 1 Permohonan Online.

Jom Share Artikel Ini. BORANG GIATMARA MUAR BORANG Terdapat 2 jenis borang boleh dimuat turun download iaitu Borang Permohonan Kursus Sepenuh Masa bagi individu yang berminat mengikuti kursus kemahiran di GIATMARA. - BORANG INI ADALAH PERCUMA - BORANG PERMOHONAN MENGIKUTI LATIHAN KEMAHIRAN GIATMARA A MAKLUMAT AM.

Untuk permohonan kemasukan GIATMARA sesi Januari 2021 boleh dibuat melalui online bagi program sepenuh masa sahaja. Permohonan Online GIATMARA. Permohonan ini boleh dibuat secara atas talian online atau mengisi borang permohonan menerusi laman web.

GIATMARA merupakan sebuah institusi Latihan Teknikal dan Vokasional TVET untuk pelajar. Pemohon hendaklah mengisi borang permohonan GIATMARA di laman web rasmi seperti di bawah. Anda telah menyemak senarai kursus yang ditawarkan oleh GIATMARA di seluruh Malaysia.

Permohonan kemasukan ke Pusat Latihan Kemahiran GIATMARA secara online dan manual di seluruh Malaysia akan dibuka pada bulan September bagi sesi kemasukan Januari 2022. Berumur minima 15 tahun 3. BORANG PERMOHONAN GIATMARA.

INFO MENGENAI PERMOHONAN GIATMARA 2022 ONLINE. Manakala Borang Permohonan Keahlian Alumni GIATMARA disediakan khusus untuk lepasan pelatih GIATMARA yang telah menamatkan latihan. Jika ya klik OK.

Webmastergiatmaraedumy Lokasi Ibu Pejabat. Jangan lepaskan peluang ini. KLIK Borang Permohonan Program Separuh Masa Syarat Kemasukan GIATMARA 2022 Antara syarat kemasukan GIATMARA adalah seperti berikut.

Apply giatmara 2022 permohonan online atau apply giatmara 2022 permohonan online syarat kelayakan jadual. Sebagai rujukan keputusan kemasukan ke GIATMARA sesi Januari tahun lepas akan diumumkan pada Januari 2022. Panduan buat calon yang berminat melanjutkan pengajian ke Program GIATMARA ambilan 2022.

Anda mempunyai emel yang sah dan anda. Buy 5000iu hcg bodybuilding steroids jobholder rexobol 50 mg try p testosterone steroid hormone testosterone propionate for bodybuilding. Advertisement Setiap program Latihan.

Boleh Membaca Menulis dan Minat 3M 4. Borang permohonan anda telah diterima. Pernah Tidak Pernah Matlamat Selepas Menamatkan Kursus Melanjutkan Pelajaran Bekerja Berniaga Lekatkan Gambar Berukuran Passport GMPEL- MHN - 01 Borang ini diberi percuma - BORANG INI ADALAH.

Untuk makluman permohonan kemasukan ke Pusat Latihan Kemahiran GIATMARA ambilan Januari 2021 akan dibuka pada bulan September 2020. Apa Kata Anda Daftar Percuma Sebagai Pembaca Terima Update Dari Kami Terus Ke INBOX.


Pin On Ana


Hechos Historicos De Grecia Y Roma Hechos Historicos Grecia Investigacion


Rubrica Para Evaluar Maqueta Volcan 7ยบ Elementos De La Comunicacion Maquetas De Volcanes Informes Escolares


Posting Komentar untuk "Borang Giatmara"