Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Borang Cuti Kuarantin

Untuk Anak Anda Kena Demam Campak Denggi penyakit kaki tangan dan mulut Chickenpox Malaria. Berikut adalah Borang Permohonan Cuti Kuarantin KKM 2018 yang perlu diisi di Borang Permohonan Cuti Kuarantin lampiran B dalam pekeliling serta diperakuan oleh pegawai perubatan Kerajaan atau Swasta.


Pin On Islam

Borang Permohonan Cuti Kuarantin Satu kemudahan cuti baru diumum kerajaan bagi memudahkan urusan penjagaan anak yang sakit.

Borang cuti kuarantin. Borang Permohonan Kemudahan Cuti Kuarantin Disebabkan Oleh Wabak. Pekeliling Perkhidmatan Permohonan Cuti Kuarantin 2018. Perakuan Pegawai Perubatan Kerajaan hendaklah dilampirkan.

DI BAWAH PEKELILING PERKHIDMATAN BILANGAN 11 TAHUN 2016. Borang Cuti Kuarantin Permohonan Cuti Kuarantin Penjawat Awam Sekiranya anak-anak penjawat awam diberikan surat doktor yang menyatakan anak tersebut perlu dikuarantin pegawai boleh memohon cuti kuarantin penjawat awam selama lima hari untuk menjaga anak yang sakit. 100 ribu orang dalam Telegram kami berjaya terima bantuan SETIAP BULAN.

Jawatan Dan Gred. MUNGKIN ramai yang tidak tahu selain daripada Bantuan Khas Pengurusan Kematian RM5000 kepada waris Agensi. BUTIRAN DIRI PEGAWAI 1.

Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan huruf besar. C Cuti ini tidak menjejaskan cuti rehat d Jika. Kad Pengenalan Jaw atan Gred HAGIAN 11.

Pemberian cuti kuarantin ini telah mula dilaksanakan. KONGRES Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam Cuepacs mencadangkan kerajaan supaya mempertimbang memasukkan Covid-19 ke dalam senarai jenis penyakit berjangkit yang diberikan kemudahan cuti kuarantin. A Cuti Latihan Pasukan Sukarela b Cuti Latihan Khemah latihan c Cuti.

Borang - Permohonan Cutidocx. 112016 - BERKENAAN CUTI KUARANTINpdf. 01012017 BORANG PERMOHONAN KEMUDAHAN CUTI KUARANTIN PP BIL.

B Cuti bergaji penuh selama tempoh ditahan dimana-mana stesen kuarantin atau dikurung dirumahnya oleh mana-mana pihak berkuasa kesihatan. Lampiran 1 Borang 1A1B Borang 2A2B Borang 3A3B Lampiran A Lampiran B Lampiran C. BUTIRAN ANAK Nama Anak.

Bantuan Khas Kuarantin NADMA sehingga RM1400 seorang ini syarat dan cara mohon. Cuti Kuarantin 5 Hari Jika Anak Hidap Salah Satu Penyakit Berjangkit. Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan HURUF BESAR.

Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan HURUF BESAR. Mungkin ada ibubapa atau penjaga yang tidak pasti mengenai pemberian cuti bergaji maksima 5 hari ini terutama dari segi jenis penyakit cara mendapatkan cuti ini dan kanak-kanak yang layak diberikan cuti kuarantin ini. Perkhidmatan ini telah dikuatkuasakan pada 1 Januari 2018.

Berikut adalah Borang Permohonan Cuti Kuarantin KKM 2017 yang perlu diisi di Borang Permohonan Cuti Kuarantin lampiran B dalam pekeliling serta diperakuan oleh pegawai perubatan Kerajaan atau Swasta. Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan huruf besar BAHAGIAN I. Mana-mana pegawai yang diberikan hak penjagaan selain anak yang dinyatakan di perenggan 8 a hingga e di atas semasa ketiadaan ibu bapa atas apa-apa jua sebab untuk suatu tempoh berterusan sekurang.

Senarai Surat Edaran JPA Mengikut Tahun. Cuti kuarantin ialah cuti yang telah diperuntukkan di bawah peraturan 168 bahagian iv cuti peraturan-peraturan pegawai awam negeri sabah 2008 ppans 2008 kepada pegawai yang dalam perjalan balik ke malaysia dari luar negara yang ditahan di mana-mana stesen kuarantin oleh pihak berkuasa kesihatan pelabuhan atau lapangan terbang kerana berlaku. Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 11 Tahun 2016 - Berkenaan Cuti Kuarantin.

BUTIRAN DIRI PEGAWAI 2. Cuti Gantian Borang Cuti Ganti Jumlah cuti ganti yang layak Perincian. Alamat Tempat Tinggal Semasa.

Borang Permohonan Kebenaran Meninggalkan Pejabat Dalam Waktu Bekerjadocx. Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan mengunakan HURUF BESAR BAHAGIAN I. Borang Kemas Kini Februari 2018 1 BORANG PERMOHONAN CUTI KUARANTIN Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 11 Tahun 2016 Arahan.

A Diberi bagi menghalang berlakunya penyebaran wabak penyakit. PP 112016 Borang Cuti Kuarantin 2. PP 112016 Borang Cuti Kuarantin PERMOHONAN KEMUDAHAN CUTI KUARANTIN DI BAWAH PEKELILING PERKHIDMATAN BILANGAN 11 TAHUN 2016.

Perkhimatan ini akan dikuat kuasakan pada 1 Januari 2017. Permohonan Cuti Kuarantin KKM 2017. CUTI TANPA REKOD.

Ordering Ascending Ordering Descending Title Ascending Title Descending Date Ascending Date Descending Filename Ascending Filename Descending Rating Count Ascending Rating Count Descending Rating Ascending Rating Descending Downloads. Borang Cuti Kuarantin. Cuti Kerantina diberi bagi mengawal penyakit dari merebak sekembalinya dari luar atau dalam negeri.

BUTIRAN DIRI PEGAWAI 1. CUTI KUARANTIN DI BAWAH PENJAGAAN SEMENTARA. Sila pilih tahun Surat Edaran.

BORANG CUTI KUARANTIN KHAS PEGAWAI PERKHIDMATAN AWAM Arahan. Borang Permohonan Kemudahan Cuti Kuarantin. Permohonan Cuti Tanpa Rekod Jenis-jenis cuti.

Pekeliling Perkhidmatan bermula pada 1. Presiden Cuepacs Adnan Mat berkata kemudahan cuti kuarantin kepada ibu bapa dan penjawat awam perlu diberikan berikutan. BORANG PERMOHONAN CUTI KUARANTIN Pek eliling Perkhidmatan Bilangan 11 tahun 2016 Arahan.

Pekeliling Perkhidmatan ini adalah bertujuan pelaksanaan keputusan Kerajaan berkaitan dengan kemudahan borang Cuti Kuarantin kepada pegawai Persekutuan Awam Persekutuan Penguatkuasaan. Borang BPPUiTMBPD04 1 Keluaran. Kerajaan atau swasta dengan menggunakan Borang Permohonan Cuti Kuarantin seperti di Lampiran B.

Kemudahan Cuti Kuarantin telah diperuntukkan di bawah Perintah Am 24 Bab C Cuti kepada pegawai yang dalam perjalanan balik ke Malaysia dari luar negara yang ditahan di mana-mana stesen kuarantin oleh pihak berkuasa kesihatan pelabuhan atau lapangan terbang kerana berlaku wabak penyakit berjangkit atau pegawai dikurung di rumahnya oleh mana-mana kuasa. Pekeliling Perkhidmatan Permohonan Cuti Kuarantin 2017. Senarai Surat Edaran Tahun 2018 surat edaran Bil Surat Edaran Tahun 2018.

BUTIRAN DIRI PEGAWAI 1. Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan huruf besar. PERMOHONAN KEMUDAHAN CUTI KUARANTIN.


Galeri Pakej Percutian Pulau Langkawi Senarai Popular Pemandangan Pulau Galeri


Posting Komentar untuk "Borang Cuti Kuarantin"