Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Borang Cuti Rehat Word

Pemohonan telah diberitahu dan cuti telah direkod. Borang Permohonan Cuti Rehat Word - Borang Permohonan Kemudahan Cuti Kuarantin 2017 - MyBelajar Cuti untuk mengambil peperiksaan nyatakan.


Surat Pekeliling Am Bil 3 Tahun 1990 Permohonan Cuti Rehat Lettering Surat

Baki cuti pemohon.

Borang cuti rehat word. Borang Cuti Rehat Khas Guru Jpn Sabah The file contains 1 pages and is free to view download or print. 40 BAB C Sila tandakan di dalam petak yang disediakan Dokumen yang perlu disertakan bagi Permohonan Cuti Gantian- Borang Permohonan Cuti Gantian. Hendaklah diisi dan ditandatangan ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon.

Borang dan Senarai Semak. Microsoft Word - 7. Potong mana yang tidak berkenaan.

Maklumat hendaklah dilengkapkan dengan jelas dan menggunakan HURUF BESAR BAHAGIAN I. Microsoft Word - 1. Ketua Pegawai Maklumat CIO Visi dan Misi.

Pemohon telah diberitahu dan cuti telah direkod. Borang Kemaskini Januari 2020 BPL NIJK6208PTS7 14012020 1222 BORANG PERMOHONAN CUTI TANPA REKOD CTR Perintah Am Bab C Cuti Tahun 1974 Surat Pekeliling Perkhidmatan Bil. Tajuk Borang Nama Borang 1.

Tandatangan Pegawai Yang Meluluskan Cuti UNTUK KEGUNAAN PEJABAT Kelayakan cuti tahunan. Diisi dan ditandatangan ringkas sebelum diserahkan kepada pemohon. Keterangan mengenai cuti yang diambil.

Borang Permohonan Cuti Rehat - Copy Author. Diisikan dan ditandatangani ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon. Baki cuti pemohon _____ hari.

UNTUK MENGUMPUL CUTI REHAT BAGI GCR. Disebabkan oleh kepentingan perkhidmatan saya tidak dapat. Pemohon diberitahu dan cuti direkod.

A Cuti Bersalin bergaji penuh Tarikh Bersalin. 2 c bagi cuti rehat ke luar negara. Tindakan ini hendaklah diambil setelah cuti diluluskan.

Diisi dan ditandatangan ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon. BORANG PERMOHONAN CUTI SAKIT DISAHKAN SENDIRI CSDS BORANG CUT I. Hari termasuk hari rehat mingguan hari kelepasan mingguan dan hari kelepasan am b Cuti Rehat yang berkelayakan Mulai.

BORANG PERMOHONAN CUTI TIDAK BERGAJI CTG Terkini Julai 2021 falsefalse1. Tindakan ini hendaklah diambil. Tindakan ini hendaklah diambil setelah cuti diluluskan.

Borang Pengumpulan Cuti Rehatdoc. Hingga Jumlah hari yang dipohon. Hingga Jumlah hari yang dipohon.

Tindakan ini hendaklah diambil setelah cuti diluluskan. Tandatangan Pegawai Yang Meluluskan Cuti UNTUK KEGUNAAN PEJABAT Baki cuti pemohon berjumlah. Microsoft Word - BORANG CUTI MANUALdoc Author.

AM 42 PIN291 Bahagian I. KPM - Borang. Izzatul rosly Created Date.

Keterangan mengenai cuti yang. NAMA PEMOHON Permohonan cuti tuanpuancik telah diluluskan selama hari dari hingga Baki cuti rehat hari. Borang aduan kerosakan kompleks pusat islam.

Tindakan ini hendaklah diambil setelah cuti diluluskan. Pembatalan hanya boleh dibuat ke atas cuti yang telah diluluskan. Kecuali dalam kes kecemasan setiap permohonan hendaklah dikemukakan kepada Guru BesarPengetua masing-masing dan diluluskan sebelum cuti ini boleh diambil.

DICETAK DEPAN BELAKANG Salinan Surat Lantikan menjalankan tugas rasmi daripada Ketua Jabatan. Potong mana yang tidak berkenaan. BORANG PERMOHONAN CUTI REHAT.

291 Kepada Ketua BahagianUnit Saya memohon kebenaran cuti. Microsoft Word - BorangCutidoc Author. Pemohon diberitahu dan cuti direkod.

112016 - BERKENAAN CUTI KUARANTINpdf. Hari Diisi dan ditandatangani ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon. Lampiran a borang permohonan cuti sakit lanjutan borang.

Tindakan ini hendaklah diambil setelah cuti diluluskan bp. Nama pegawai Nombor Kad Pengenalan_________________. Diisi dan ditandatangan ringkas kelayakan borang diserahkan kepada pemohon.

PERMOHONAN CUTI REHAT Am 42-Pin. Surat Akuan Ibu atau Bapa Kandung Gemulah Mengenai Pemberian Pencen Tanggungan JPABPSPTB05a Pin 2010 21. Menteri dan Timbalan Menteri.

PEGAWAI YANG MENYOKONG CUTI Harap saya mendapat kebenaran cuti selamahari mulai. Baki cuti pemohon hari. Pemohonan hendaklah disertakan bersama slip kehadiran bagi bulan yang berkenaan ATAU sijil cuti sakit yang mana berkaitan.

Sila cetak pada kertas berwarna merah. Hendaklah diisi dan ditandatangan ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon. Saya sahkan bahawa segala usaha telah dibuat oleh _________________________.

5 Tahun 1985 Arahan. Borang - Permohonan Cutidocx. Salinan dokumensurat sokongan hendaklah dikepilkan bersama di mana berkenaan.

Permohonan cuti_rehat am 42-pin291doc Author. DI BAWAH PEKELILING PERKHIDMATAN BILANGAN 7 TAHUN 2003. Baki cuti pemohon berjumlah hari.

Pekeliling Perkhidmatan Bilangan 11 Tahun 2016 - Berkenaan Cuti Kuarantin. Satu salinan borang ini hendaklah disimpan oleh sekolah dan sesalinan lagi oleh pegawai yang memohon. Baki cuti pemohon hari.

BORANG PERMOHONAN CUTI GANTIAN PA. BORANG PERMOHONAN PENCEN DAN GANTIAN CUTI REHAT GCR Bil. Borang Cuti Rehat Word.

Hari dan hari kelepasan am tidak termasuk hari rehat mingguan hari kelepasan mingguan 1. Borang Permohonan Baki Pencen JPABPUMUMBK 20. Saya mengesahkan bahawa segala usaha telah dibuat oleh jabatan dan kakitangan ini untuk menghabiskan kesemua cuti rehat yang telah dirancang.

Salinan Surat Kelulusan Permohonan Cuti Gantian daripada Pengarah. Diisi dan ditandatangan ringkas sebelum borang diserahkan kepada pemohon Pemohon diberitahu dan cuti rekod. Potong mana yang tidak berkenaan Keterangan mengenai cuti yang diambil Kepada.

Nama Pemohon Permohonan cuti tuanpuan telah diluluskan selama. Borang Daftar Anak Kurang Upaya Tanggungan Pesara JPABPUMUMB04 19. Borang Permohonan Kebenaran Meninggalkan Pejabat Dalam Waktu Bekerjadocx.

Pemohon diberitahu dan cuti direkod. Borang permohonan hendaklah dihantar kepada BKP SPSM untuk tujuan pelarasan baki cuti rehat. KEBENARAN DARIPADA KETUA JABATAN.


Surat Pekeliling Am Bil 3 Tahun 1990 Permohonan Cuti Rehat Lettering Surat


Permohonan Cuti Rehat Khas Kelayakan Cuti Tahun 7 Hari 1 Nama Guru Batang Sheet Music


Borang Pesanan Rmt Mingguan Cap Buku


Posting Komentar untuk "Borang Cuti Rehat Word"