Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Borang Hiv Sppim

Borang Pengesahan Tempat Tinggal. Kiranya awak perlu completekan 2 borang nikah.


Pin On Isi Borang Nikah

Just gi pejabat je submit borang.

Borang hiv sppim. Capaian Website SPPIM Menu Utama SPPIM 1. Bagi mengelakkan anda pening kami ringkaskan prosedur memohon kebenaran nikah online seperti berikut. Kalau negeri di bawah SPPIM Sistem Pengurusan Perkahwinan contohnya negeri sembilan melaka perlis kedah perak dan Kuala Lumpur anda boleh gunakan borang HIV yang dicetak dari sistem SPPIM.

So dalam borang yang kita print tu akan ada part untuk ujian HIV jadi bawak borang tu sekali masa nak buat ujian HIV tu. Borang permohonan nikah sppim untuk Negeri Sembilan Melaka Perlis Kedah Perak Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Kl baik untuk lelaki dan perempuan. BORANG KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA BORANG PERMOHONAN UJIAN SARINGAN HIV PRA PERKAHWINAN BAHAGIAN 1.

Borang Permohonan Salinan Sijil Kursus Pra Perkahwinan Islam Hilang Rosak 9. Isi Borang Nikah Online di SPPIM. Tp bg i senang lg sppim ni Sbb tak perlu sign saksi sign imam kariah.

Borang untuk negeri Johor. After dia terus pos kat i sistem bertukar. Checklist 5 - Borang HIV.

Jadi anda perlu bawa borang tersebut ketika. Tunang aku yang tolong isikan semua ni haritu then aku print je part aku hahaha. Borang Permohonan Kad Perakuan Nikah.

Berikut adalah panduan ringkas penghantaran borang nikah SPPIM. Borang untuk negeri Selangor. Anda hanya perlu sign atau tandangan masa hantar borang iaitu di depan pegawai.

DIISI OLEH PEMOHON Saya _____ Alamat _____ _____ No. Skrin antaramuka utama SPPIM. Checklist 2 3.

Ringkasan Prosedur Hantar Borang Nikah SPPIM. Home Unlabelled Borang Nikah Selangor - BORANG HIV SELANGOR PDF. Borang permohonan nikah sppim untuk Negeri Sembilan Melaka Perlis Kedah Perak Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Kl baik untuk lelaki dan perempuan.

1Anda perlu menggunakan SPPIM sekiranya anda adalah pemohon pasangan atau salah seorang yang akan menghantar borang serta dokumen permohonan nikah di PAID atau pejabat Jabatan Agama Islam di 8 negeri tadi WPersekutuan Perak Kedah Perlis NSembilan Melaka Johor dan Selangor yang bermula 1 Julai 2021. Jika anda nikah di luar selangor anda perlu mengambil borang tersebut di Jabatan Agama Islam tersebut terlebih dahulu. Apakah Kesan Jika Saya Positif HIV Selepas Ujian Saringan.

Isi Borang Nikah Online di SPPIM. Sebelum 1 April 2021 sistem permohonan online SPPIM untuk mengisi borang nikah hanya digunakan oleh PAID Pejabat Agama Islam Daerah atau JAIN Jabatan Agama Islam Negeri dari 6 buah negeri sahaja. Masukkan url wwwsppimgovmy dan tekan masuk di papan kekunci keyboard komputer anda.

Make Sure pasangan yg duduk Selangor and ada beberapa lg negeri tu isi sppim punya taw. Manakala bahagian F biarkan kosong. Borang Tertib Susunan Wali.

DIISI OLEH PEMOHON Saya _____ Alamat _____ _____ No. SENARAI SEMAK BORANG NIKAH ONLINE UNTUK SETIAP NEGERI. Pemantauan Pelaksanaan SPPIM di PAID Langkawi Kedah.

Jika berkenaan boleh sediakan. Lelaki pass borang lengkap pada Perempuan. Soalan Lazim FAQ.

Borang Nikah Selangor - BORANG HIV SELANGOR PDF. So i terus buat HIV Sume bagai. 6 bulandan lebih untuk pemohon di Selangor Pengesahan Tempat Tinggal.

Permohonan nikah cerai dan rujuk. Panduan Penting SPPIM. Friday December 17 2021.

Borang ujian saringan hiv pra perkahwinan kedah. 604 734 3755 fax. Borang untuk negeri Selangor termasuk juga cara isi borang nikah online selangor.

Ni untuk yang pertama kali nak isi borang. Borang ujian HIV akan diberi oleh klinik. Modul-modul yang terdapat dalam SPPIM antaranya ialah permohonan kursus pra-perkahwinan permohonan kebenaran nikah pendaftaran nikah sehinggalah kepada proses perceraian rujuk dan rundingcara.

Pada desktop komputer klik 2 kali pada ikon Google Chrome atau Internet Explorer. Pasport _____ NoTel _____ dengan ini BERSETUJU TIDAK BERSETUJU secara sedar dan tanpa sebarang paksaan untuk. Cara Booking Ujian Saringan HIV Pra Perkahwinan di MySejahtera.

Permohonan nikah cerai dan rujuk. Buat HIV test kursus kahwin. Anda perlu buat salinan MyKad sendiri dan pasangan untuk 2 copy.

100 tengahari 200 petang cuti pada jumaat sabtu dan cuti umum. Sistem Pengurusan Perkahwinan Islam Malaysia SPPIM merupakan sistem yang disediakan berasaskan proses kerja untuk kegunaan semua Jabatan Agama Islam Negeri JAIN khususnya Pejabat Agama Islam Daerah PAID di Malaysia secara lebih efisien dan teratur. Borang untuk negeri Selangor termasuk cara isi borang nikah online selangor.

800 pagi 500 petang khamis. Layari Portal Sistem Pengurusan Perkahwinan Islam Malaysia SPPIM di pautan httpswwwsppimgovmy Dan klik BENAR NIKAH ONLINE ikon sebelah kanan dalam gambar di bawah ni. SPPIM panduan ringkas MODUL BENAR NIKAH ONLINE AWAM 5 Bil.

Lelaki submit borang dekat PAID. 4 Booking Dengan Sistem Janji Temu Klinik Keishatan Kerajaan KKM. Borang HIV Test 2022.

Borang permohonan nikah sppim untuk Negeri Sembilan Melaka Perlis Kedah Perak Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur Kl baik untuk lelaki dan perempuan. Borang Permohonan Berkahwin Bawah Umur atau Wali Hakim. Sediakan 2 salinan untuk borang tersebut.

Permohonan Kebenaran Berkahwin Pemakluman Keputusan Ujian Saringan HIV JAIN Borang Permohonan Ujian Saringan HIV Pra Perkahwinan Akuan Pengesahan Permastautinan Jika berkenaan sekurang-kurangnya. Borang untuk negeri Johor. Mendapatkan borang permohonan kebenaran berkahwin.

Farotiko farahatika__ August 9 2021. 3 Booking Dengan Encoremed. Sistem permohonan online atau borang nikah ini adalah.

2 Booking Dengan Qmed. From NCR to SPPIM awal Ogos haritu. Jika anda nikah di Selangor borang akan disediakan oleh klinik negeri Selangor.

Kemudian klik PERMOHONAN BARU. Borang hiv kedah. CARA HANTAR BORANG NIKAH SPPIM.

Contohnya Kelantan dan Johor ada borang HIV tersendiri yang boleh didapati daripada laman web nikah masing2 atau pejabat agama. Modul-modul yang terdapat dalam SPPIM antaranya ialah permohonan kursus pra-perkahwinan. 1 Isi borang 2 Cetak borang.

Wwwsppimgovmy borang nikah Borang untuk negeri Johor. 1 Booking Dengan BookDoc. PANDUAN ISI BORANG NIKAH ONLINE SPPIM LANGKAH 1.

Sistem Pengurusan Perkahwinan Islam Malaysia SPPIM merupakan sistem yang disediakan berasaskan proses kerja untuk kegunaan semua Jabatan Agama Islam Negeri JAIN khususnya Pejabat Agama Islam Daerah PAID di Malaysia secara lebih efisien dan teratur. Borang Pengesahan Tandatangan Wali. Bagi mereka yang dari negeri yang menggunakan laman web SPPIM untuk isi borang benar nikah boleh isi dulu maklumat dalam ni.

Borang persetujuan menjalani ujian saringan HIV ini adalah mengikut jabatan agama islam negeri.


تويتر Izzati على تويتر Hi Nak Tnya Ada Sesiapa Yang Tahu Borang Hiv Dalam Sppim Mcm Mana Borang Dia Mcm Ni Ke Twtmalaywedding Https T Co Otacna2xc6


Sppim Panduan Mengisi Borang Kebenaran Nikah Online Foodie


تويتر Izzati على تويتر Hi Nak Tnya Ada Sesiapa Yang Tahu Borang Hiv Dalam Sppim Mcm Mana Borang Dia Mcm Ni Ke Twtmalaywedding Https T Co Otacna2xc6


Posting Komentar untuk "Borang Hiv Sppim"